আমাদের সম্পর্কে

ফিল্মীমাইক ডটকম পৃথিবীর সব দেশের বিনোদন খবরের জন্য একটি একক ওয়েবসাইট। বাংলায় প্রকাশিত বিনোদন জগতের সকল খবর আপানর কাছে সহজে পৌছে দিতেই কাজ করে যাচ্ছে আমাদের টিম। ২০১৬ সালে প্রতিষ্ঠার পর থেকে, পৃথিবীর বিভিন্ন সিনেমা ইন্ডাস্ট্রির এবং তারকাদের সর্বশেষ খবর এবং সাধারণ দর্শকদের চিন্তাধারা ব্লগে প্রকাশের মাধ্যমে, ফিল্মীমাইক এখন অন্যতম প্রধান একটি বিনোদন খবরের উৎস।

সিনেমার প্রচার মাইক – এই শ্লোগান নিয়ে যাত্রা শুরু করা এই অনলাইন বিনোদন নিউজ পোর্টাল প্রতিষ্ঠার পর থেকেই সিনেমার প্রচার ও প্রসারের লক্ষ্যে কাজ করে যাচ্ছে।

বিগত সময়ের মত আগামী দিনগুলোতেও আমাদের সাথে থেকে আমাদের আরো অনুপ্রাণিত করবেন এটাই আমাদের পাঠকদের কাছে প্রত্যাশা।

About Us

Filmymike.com is your one stop destination for entertainment and celebrity news in Bangla from around the world. We are intended to provide you the experience of movies and celebrity lifestyle, culture by just clicking and surfing. An established internet presence since 2016, FilmyMike has grown rapidly due to the fresh perspective it brings to the often harsh world of celebrity news. Over the years it has built a team of smart, savvy contributors dedicated to delivering the latest update from entertainment world.

FilmyMike is envisioned to alter the entertainment news landscape by changing the way the public gets its news. With the trusted and timely news is one of the most-cited entertainment news sources, utilized by national network and local news-gathering organizations across the country.

Scroll To Top
0